Multifunkční areál na Praze 4, BB Centrum, který již více než 20 let buduje a neustále rozvíjí developerská a investiční společnost PASSERINVEST GROUP, a.s., má v řadách svých nájemců přes 70 tuzemských i zahraničních společností a denně se zde pohybuje přes 12 000 lidí. Spokojenost nájemců v BB Centru společnost prověřuje každé čtyři roky (od roku 2001) podrobnými průzkumy. Toho posledního (2016) se zúčastnilo více než 2 600 respondentů, tedy 25 % zaměstnanců nájemců. Z průzkumu vyplynula vysoká spokojenost s: • občanskou vybaveností, • nabídkou služeb, • dopravní dostupností.
Snahou developerské a investiční společnosti PASSERINVEST GROUP, a.s. je vytvořit jak všem zaměstnancům nájemců budov optimální pracovní prostředí, tak i široké veřejnosti příjemné místo pro odpočinek, sport i pro bydlení. V minulosti byl průzkum v BB Centru prováděn již čtyřikrát a vždy přinesl zajímavé podněty, které se staly cenným zdrojem inspirace pro další rozvoj areálu. Z posledního dotazníkového šetření vyplynulo, že za největší klad považují nájemci občanskou vybavenost BB Centra, dostupnost služeb a rychlé napojení na dálnici D1. Plusem je i oblíbenost lokality, což potvrzuje skutečnost, že si areál za své sídlo vybraly nejvýznamnější společnosti mnoha oborů. Poptávka mezi dotazovanými je po parkovacích místech i dalším rozšiřování služeb.
„Tento svého druhu ojedinělý a rozsáhlý průzkum nám slouží jako důležitá zpětná vazba a zároveň inspirace pro další rozvoj BB Centra, což nejsou jen administrativní budovy, ale i rozmanitá nabídka služeb včetně možností pro trávení volného času, veškerá občanská vybavenost a zelené plochy. BB Centrum bereme jako malé město ve městě," říká Kristýna Samková, Head of PR and Marketing dept., PASSERINVEST GROUP, a.s. „Vážíme si názoru každého jednotlivce a skutečnosti, že se lidé o osud areálu zajímají. Navíc, návratnost více jak 25 % kompletně vyplněných dotazníků, to už je vypovídající vzorek," ocenila Kristýna Samková.
Z průzkumu:
- 3 ze 4 respondentů soudí, že se BB Centrum postupně zlepšuje - dosavadní změny v areálu jsou vnímány pozitivně,
- spokojenost zaměstnanců se oproti roku 2012 (rok posledního průzkumu) ve všech parametrech zvýšila,
- 9 z 10 zaměstnanců je celkově s BB Centrem spokojeno,
- dvě třetiny zaměstnanců alespoň někdy použijí MHD, více než polovina jich pak jezdí dotovanými kyvadlovými linkami BB1 anebo BB2,
- naprostá většina lidí zaznamenala a ocenila zařazení elektrobusů, které jsou tiché a nepoškozují životní prostředí,
- 7 % respondentů jezdí do práce alespoň někdy na kole,
- zaměstnanci oceňují i relaxační místa a zelené plochy v BB Centru - nejraději vyrážejí na střešní terasy, kde na nich alespoň jednou týdně odpočívá čtvrtina lidí,
- celých 40 % zaměstnanců BB Centra uvedlo, že jsou s nabídkou obchodů a služeb v areálu zcela spokojeni,
- zaměstnanci oceňují BB Centrum jako centrum gastronomie - přes 20 možností stravování s výběrem světových i českých kuchyní,
- poptávka je po parkovacích místech i otevření další prodejny potravin
- spokojenost s úrovní kancelářských prostor se oproti roku 2012 zvýšila o 6 % na 75 %.
Výsledky z průzkumu jsou také k dispozici na http://www.bbcentrum.cz/cz/ke-stazeni
Více informací a fotografie v tiskové kvalitě Vám poskytne:
Kristýna Samková, Head of PR and Marketing dept.
PASSERINVEST GROUP, a.s.
Tel.: (+420) 221 582 111
E-mail: Kristyna.Samkova@Passerinvest.cz
www.passerinvest.cz, www.bbcentrum.cz