BB Centrum, multifunkční areál na Praze 4, spustilo nové webové stránky. Ty odpovídají současným trendům on-line komunikace a internetové prezentace, jsou uživatelsky přehlednější a mají responzivní design, díky kterému se stránka přizpůsobí všem stolním i mobilním zařízením. „S novým webem přišel i nový styl komunikace s podtitulem „Jedno místo, jeden den“, který charakterizuje BB Centrum nejen jako unikátní administrativní projekt, ale také jako atraktivní místo pro bydlení, s mnoha obchody, restauracemi i místo s širokou nabídkou služeb včetně mateřské a základní školy a prostoru pro sportovní a volnočasové aktivity,“ doplňuje Kristýna Samková, Head of PR and Marketing dept., PASSERINVEST GROUP, a.s.
BB Centrum, které již více než 20 let buduje a neustále rozvíjí developerská společnost PASSERINVEST GROUP, a.s. přichází s novými webovými stránkami, které jsou navrženy s ohledem na co nejjednodušší orientaci a komunikaci směrem jak ke stávajícím klientům, návštěvníkům a lidem, kteří přicházejí do BB Centra poprvé, tak směrem k novým potenciálním zákazníkům, kteří by tuto adresu zvolili jako sídlo své firmy.
Pro ucelený obraz BB Centra jako multifunkčního areálu je využita i letecká mapa, která slouží k doplnění informací o jednotlivých budovách a nabízí lepší orientaci v přehledu služeb, restaurací, kaváren, sportovišť, parků apod., vždy s vyznačeným místem, kde se právě uživatel nachází.
Nový podtitul komunikační kampaně „Jedno místo, jeden den" prezentuje pět klíčových oblastí, v nichž spočívá unikátnost a komplexnost BB Centra:
- BB Centrum jako jedinečná lokalita pro nájemce z řad firem, které hledají špičkové kanceláře, bez ohledu na to, zda se jedná o mezinárodní korporaci nebo třeba český start-up
- BB Centrum jako město ve městě - široká nabídka služeb a obchodů, kde lze vše zařídit během jednoho dne
- BB Centrum s dostupným a komfortním parkováním v Praze - veřejná parkoviště
- BB Centrum s netradičními místy pro práci i relaxaci, jako jsou střešní zelené terasy a také pěkné parky s upravenými a zelenými plochami i dětským hřištěm, kde je Wi-Fi free samozřejmostí
- BB Centrum jako centrum gastronomie - přes 20 možností stravování s výběrem světových i českých kuchyní, včetně vegetariánské
Nový styl komunikace BB Centra směrem k novým, potenciálním i těm stávajícím klientům a širší veřejnosti je doplněn o dvě nové videoprezentace s podtitulem „Jedno místo, jeden den".
Videa jsou ke zhlédnutí zde: Jedno místo, jeden den video 1, Jedno místo, jeden den video 2.
Více informací a fotografie v tiskové kvalitě Vám poskytne:
Kristýna Samková, Head of PR and Marketing dept.
PASSERINVEST GROUP, a.s.
Tel.: (+420) 221 582 111
E-mail: Kristyna.Samkova@Passerinvest.cz
www.passerinvest.cz, www.bbcentrum.cz
Marcela Štefcová
Crest Communications a.s.
Tel.: (+420) 222 927 125
Mobil: (+420) 731 613 669
E-mail: marcela.stefcova@crestcom.cz