V těchto dnech probíhá v německém Mnichově již sedmý ročník mezinárodního odborného veletrhu realit a komerčních nemovitostí EXPO REAL 2004. Česká developerská společnost Passerinvest Group se tohoto setkání klíčových představitelů evropského realitního trhu účastní již potřetí, letos však poprvé se samostatnou expozicí. Passerinvest Group na veletrhu představí nové fáze projektu BB Centrum.
„Chceme návštěvníkům veletrhu představit v první řadě aktuální fáze BB Centra, což jsou budovy Beta a Gamma, a myšlenku rekonstrukce Brumlovky v moderní wellness centrum nové generace. Je pro nás podstatné navázat nové a oživit již existující kontakty s investičními fondy a institucionálními investory pro plánovaný prodej budovy Beta, který by měl přijít poté, co tato budova bude naplněna nájemci,“ vysvětluje hlavní důvody účasti na veletrhu marketingový ředitel Zbyněk Passer.
Veletrh EXPO REAL v Mnichově hodnotí Zbyněk Passer velice kladně: „Atmosféra na veletrhu EXPO REAL je mnohem pracovnější než na veletrhu MIPIM v Cannes, který také navštěvujeme. Je zde jiná struktura návštěvníků i vystavujících. Na EXPO REALu vystavují převážně německy mluvící země, jsou zde zastoupeny samozřejmě Anglie a Francie jako dva významné evropské trhy, naopak výrazně menší je podíl asijských a severoamerických trhů, což je dáno tím, že EXPO REAL nemá na rozdíl od veletrhu MIPIM globální charakter, je především o západní, střední a východní Evropě. Struktura návštěvníků je také odlišná. Většina návštěvníků MIPIMu jsou zástupci investičních fondů, kteří hledají projekty, které by mohli odkoupit. V Mnichově ale potkáváme i celou řadu nájemců, jezdí sem office manageři velkých firem, což jsou naši primární zákazníci, a o to je pro nás EXPO REAL cennější. Je také výrazně levnější, dohoda s vystavovatelem je jednodušší, infrastruktura a organizační zajištění jsou přitom na špičkové úrovni. I to byl důvod, proč jsme letos na EXPO REAL přijeli se samostatnou expozicí. Poprvé za svoji 12tiletou historii má Passerinvest Group svůj samostatný stánek, který bude i v budoucnu používán na realitních veletrzích. Stánek byl vyroben ve spolupráci s firmou Board Vision z Ústí n. L. v novém korporátním designu, navrženém na základě rebrandingu marketingových materiálů a loga BB Centra, který proběhl na přelomu let 2003 a 2004. V těchto dnech má, dá se říci, světovou premiéru,“ dodává s úsměvem Zbyněk Passer.
Sedmý ročník nejvýznamnějšího středoevropského realitního veletrhu EXPO REAL se koná od 4. do 6. října 2004 na Novém výstavišti v Mnichově. EXPO REAL si získal status renomovaného mezinárodního fóra, kterého se již tradičně účastní nejvyšší představitelé mezinárodních developerských a stavebních společností, realitní agenti a konzultanti v oblasti nemovitostí. Na veletrhu jsou hojně zastoupena významná evropská města, která nabízejí volné plochy k výstavbě a objekty k rekonstrukci. Řadu německých velkoměst letos doplní například Amsterdam, Moskva, Helsinky, Praha či Madrid. Na 42.000 metrech čtverečních výstavní plochy se ve čtyřech halách představí téměř 1.400 vystavovatelů ze 30 zemí, mezi kterými nechybí ani Česká republika s 25 vystavovateli.
Tiskové středisko