Od roku 1998, kdy byla v BB Centru postavena budova C (mimochodem vznikla jako vůbec první moderní administrativní budova v Praze mimo centrum města), se na českém realitním trhu mnohé změnilo. Kancelářských budov evropského standardu každým rokem přibývá, a tak o obchodním úspěchu developera stále více rozhoduje vedle smluvních parametrů nájemního vztahu, dopravní dostupnosti, šíře služeb a bonity adresy také marketingová strategie. Navíc se o výběru sídla nadnárodních společností často rozhoduje v zahraničí. V této situaci je jasně formulovaná a správně cílená marketingová strategie důležitou součástí rozhodovacího procesu. Společnost Passerinvest Group se proto ve spolupráci s londýnskou agenturou Kugel zformulovala argumenty, proč právě BB Centrum je především v evropské, ale i v české nabídce kanceláří tou správnou adresou. Nová marketingová strategie přichází s dostavbou budovy ALPHA, která je první stavbou BB Centra - Jih, postavenou na druhé straně Vyskočilovy třídy. Nyní se pokračuje stavbou BETY a ještě na tento rok je plánován začátek výstavby budovy GAMMA. Chystá se i celková přestavba Brumlovky v unikátní wellness centrum nové generace. Znalost značky „BB Centrum“ by měl podpořit i připravovaný celopražský navigační systém.
„Dobrou adresu tvoří dobrá jména. Jsem ráda, že jsme součástí BB Centra,“ říká Carolyn A. Cook, generální ředitelka společnosti 3M. „Mít sídlo firmy přímo na hlavním dálničním uzlu České republiky a zároveň být čtyři minuty od centra Prahy je víc než výhoda. Je to nutnost,“ tvrdí Pavel Kalášek, generální manažer společnosti Hewlett-Packard. Právě tyto dvě prestižní společnosti se staly před lety prvními nájemci BB Centra. Po nich následovala další zvučná jména: Eurotel, T-Mobile, GE Capital Bank, Microsoft, Czech Puma Dassler atd. Všechny dokončené budovy jsou dnes plně a dlouhodobě pronajaty; z BB Centra se stal administrativní park s progresivní urbanistickou koncepcí a velkým potenciálem rozvíjet se i v následujících letech. Právě spokojenost a exkluzivní skladba klientů je silným argumentem nové marketingové strategie, o níž Zbyněk Passer říká: „Nové marketingové materiály komunikují vize, pocity a očekávání, spojená s BB Centrem prostřednictvím autentických svědectví klíčových osob –ředitelů společností, které dnes u nás sídlí. Materiálům dominují barvy a styly, textové komunikaci spíše heslovitá vyjádření.“ K načasování kampaně Zbyněk Passer dodává: „S agenturou Kugel, specializovanou na marketingové kampaně developerských projektů, jsme vytvořili strategii o třech etapách a stanovili systém a způsob prezentace projektu na tři roky dopředu. Jednotlivé nástroje kampaně se vhodně doplňují a přísně sledují zachování nově definovaného corporate image. S prvními marketingovými materiály se již mohli seznámit návštěvníci veletrhu MIPIM letos v březnu v Cannes.“
Tiskové středisko