Investiční a developerská společnost PASSERINVEST GROUP, a.s., uspěla se svým projektem multimediálního showroomu BB Centroom v soutěži Fénix content marketing. Projekt se výborně umístil ve dvou kategoriích – zvítězil v oborové kategorii Real Estate a zároveň byl oceněn třetím místem v kategorii Nejlepší distribuce firemního obsahu.
Soutěž Fénix content marketing každoročně uděluje ceny v oblasti content marketingu, přičemž oceňuje kreativitu, myšlenku i celkovou kvalitu zpracování konkrétního projektu. Ocenění je vždy jak pro zadavatele, tak pro realizátora projektu, čímž Fénix oceňuje rovněž kvalitní spolupráci vedoucí k vynikajícím výsledkům. Do letošního 7. ročníku dorazilo celkem 173 přihlášek ve 30 různých kategoriích, které porota složená z 36 porotců hodnotila ve dvou kolech.
Společnosti PASSERINVEST GROUP, a.s., se podařilo uspět ve dvou kategoriích. Její multimediální showroom s názvem BB Centroom sloužící mimo jiné k prezentaci BB Centra se stal vítězem oborové kategorie Real Estate, a porota ho rovněž ocenila třetím místem v kategorii Nejlepší distribuce firemního obsahu. „Jsem velmi potěšena, že porota ocenila náš inovativní přístup k prezentaci firemního obsahu prostřednictvím jedinečné multimediální místnosti, která dodává návštěvníkům pocit, že jsou součástí reálného prostředí. Díky našemu BB Centroomu jsme schopni zájemcům z řad našich klientů, odborníků, studentů i široké veřejnosti velmi názorně předvést současný stav i budoucí rozvoj BB Centra a během několika minut na jednom místě virtuálně navštívit sportoviště, školu, parky i dětská hřiště či ukázat současnou architekturu nebo zájemcům nabídnout kancelářské nebo retailové prostory," vyjádřila se k ocenění Kristýna Samková, Head of PR and Marketing, Passerinvest Group, a.s.
Výsledky letošního ročníku soutěže Fénix content marketing byly vyhlášeny 30. července 2020. S ohledem na aktuální koronavirovou situaci letos neproběhne slavnostní galavečer, ale jednotlivá ocenění budou předána během 15 menších eventů konaných v srpnu.